Saje-saje...

Jun 19, 2009

Lokasi : opis aku..sume ditempat masing² kecuali dak praktikal yg slalu kecoh..
Jam : 15.46 ptg..
Suasana : suhu sekitar -25° (beku aku sbb aircond sejuk beno..jari aku kdg² alami kekejangan! hehehe...)

Wah..pejam celik..pejam celik dh pun jumaat. Makenye sok coti le leh wat taik mater..hehehe..suke! Mggu ni syok keje sbb bos² sume xde pegi lawatan. Nama aku termasuk jgk le..tp aku menolak dr awal n baha lah yg ganti aku. Mekasih baha..Lawatan tu ke kpkt, mpsj n mbmb. Mmg sonok kalo pegi. Tp aku x pegi kerana bersebab le kan..bkn suke². Tp best b'ronggeng kat opis..wakaka..

Aku pun x tau nk tulis ape benornye. Tp rasenye skang ni, kalo ikutkan hati nk update blog pun maleh..huhu..tgk blog pun rase loya tau..sian aku(korang kesian x?). Betul..aku x tipu..kalo kat umah dolu² tiap kali amin dh tido..berebut nk guna pc..tp la ni..aku x heran la..aku lebih minat pada tilam n bantal..hehehe..syok giler aku rasa. Mybe ni blaku tuk sementara waktu je kot..haha..mybe..harap² cenggitu le..

Ari ni pun aku lom bace lg blog kwn² len..xde mood nk bace..wakaka..bukan la..mmg rasa loya bile mngadap..hehehe..betui..aku rasa..bby aku ni x minat kot tenet² nih..hehe..jgn plak korang boikot blog aku..k..aku nk cari kotak..laling nak..kami nk ngemas rumah..mybe sabtu ahad ni aktiviti gtg royong 3 branak..huhu..k...cau cin cai..

7 kOmEn:

haruan tasek said...

ada gotong royong ke?

miss izan said...

kak t kene didik baby baru tu minat tenet...baru die pon ley wat blog nt...
hehehe...

-->jage kesihatan kak t n baby lek lok..;)

Monkey D Luffy said...

hehe

cr pc baru

beli modem wireless

atle ♥ waT¡e said...

aruan : nk tolong ke?
izan : baiklahhhhh!!!
kapten : sy x bminat dgn cdgn anda..mekasih..

INTAN said...

kamu peknen ye...hehhe
mmg..time awal2 peknen...rasa x selera nk bertenet bagai kan

atle ♥ waT¡e said...

intan : tu ar..huhu

catz_mafia said...

Atie Luv Luv,
Pregnant? wah.. selonotnye.. hehehe

Post a Comment