Sabtu yg best..

Jun 6, 2009

nie lah driver aku

Wah..sabtu yg best..? tang mana yg best x tau la..tp smlm dpt tido yg lena n pagi nie byk tol kena buat..mdobi, menyidai kain, mengemas, buang smph, ee..mcm² yg penting aku masih ade masa nk ngapdet blog..wakaka. Sambil menaip ni amin dok ateh riba nihh..nak plak bila nmpak ade gambor dia..bangga la tu si amin nie..

Hari ni kalo diikutkan..ade plan nk p kenduri kawen bdk pejabat..ade 2 buah umah kak as n kak no..cadangnye nak p skali ngan baha n fiza..Laling? laling ade hal kat pejabat ari nie..huhu..Kalo pegi kang emm bawa amin skali..takut nyusahkn diorng lak..hehe. Kebetulan ptg smlm atok n opah amin dtg..diorang pun ade ngajak p kenduri kawen..2 buah umah jgk. 1 umah pkcik halim kat tmn sri lekir ..1 lg x tau namenye tp kata atok abg kpd pak ngahku..

Jadi..aku telah sepakat la ngan amin ri ni..kami nk ikut opah n atok lah..hehe..senang skit..diorng dh masak ngan perangai amin..laling pun kata ok je..dah kompem dah ngan atok tadi..so atok suh dtg umah jam 12.00 t/hari..oleh itu..masa kurang mengizinkan..byk lagi keje x siap nih..so..amin..meh le mama tidokan kamu dulu..kang kamu yg ngantok..sesambil tu blh mama siapkan koje mama yer..jom..jom..bye korang..luv u all..!

5 kOmEn:

norizan muhamad salleh said...

kak jgn lupe amek pic amek ensem nt...
hehehe

atle ♥ waT¡e said...

wahh..peminat pertama amin! hehhee..insyaAllah!

haruan tasek said...

wah ada bawa karung ke pi dua tempat kenduri kawen.... bukan apa...


kenduri kawen + karung = tapau hadiah dan makanan sekali

Monkey D Luffy said...

aah

tapau kan aku sekali

atle ♥ waT¡e said...

terlambat sudah kapten...

Post a Comment