Moody

Jun 5, 2009

mcm ni muke aku kalo xde mood ^_^

aku xde mood ari ni. aku nk siapkan keje. aku pening² rasa mcm terbang. kalo aku tundukkan kepala aku rasa nk jatuh. huhu..aku baru lepas mkn kat kantin. 'bau' pekung kantin rasenye masih melekat kat baju aku. hisshh..rimas n menambahkan lagi pening aku. rasa mcm nk tukar baju je..kepala terus berdenyut..kalo la aku coti ari nie..kan best..Aku rindu kat amin..x sabar nk jumpe amin..amin..amin..mama x sabar nk cium kamu..aku mo pulang..

keje + pening = men aci keja ngan amin (hepi)

8 kOmEn:

catz_mafia said...

Atie Luv Luv,
Moody ek? Ala ciannya.. Rehat2lah. hehe..

Maaf, sebab aku jarang dapat singgah kat sini.. InsyaAllah lepas ni aku akan selalu kemari..

Sayang ko.. :-)

5 Sains said...

keje + pening = men aci ngan amin (hepi)

so apa tunggu lagi "ca alip but" la watie...

atle ♥ waT¡e said...

moody + x sdp bdn = :(
thanks singgah yer korang..
daaa..

norizan muhamad salleh said...

oh kak atieee...
chill...=)

Monkey D Luffy said...

seksinya anak buah aku

mesti jadi pujaan gadis cam bapaknya

larikkkkkkkkk

angkasa said...

haa akak pregnant agi paa
hehe

atle ♥ waT¡e said...

izan:tQ!

kapten:ehmm btol tu..x mcm pakciknya.. :p

angkasa:ehmm..nnti I p cek

Precious said...

Lagik garang lagik comey ...

Post a Comment