Hepi Besday To Me!!

Jun 25, 2009

Wah..bape kali nak sambut ntah. Hehe..ari ni besday aku bulan islam..kalo ikutkan yg tertulis pd sijil lahir aku iaitu 2 rejab 1402H bermakna umo aku la nie dah 28 thn..ikut masihi masih 27 thn le kan..mane² le yg penting aku mmg dh tue. Apa² mekasih kat mak yg melahirkan aku..kat abah yg jaga n besarkan aku..huhu. Tak terbalas jasa mak abah..skang jaga cucu lak..nakal lak tu..hehe..sabar ek. To my laling..xde ke adiah utk dinda???

Pagi tadi aku pegi awal umah mak sbb nk beli sarapan dulu. Tp on d way tu mak call mak ckp mak nak belikan. So xpe la..masuk je fasa 3a mmg jumpa la mak..smpai amin pun dok jerit² dlm keta excited nmpak opahnye. Mak g beli sarapan naik beskal la kan..skali tu tgh kami sembang² kat umah..mak masuk bawa 3 plastik sarapan utk kami..muka mak berubah..terus suspen la..mak dah bising ade org salah amik beskal..hah??? Mak cik ina (peniaga tu) kata dak sekolah agama..hehe..bila tau tu geram gak la kan..beskal sndiri pun x kenal. Ibu mengandung marah nie. Pastu aku suggest..suh mak g sek agama tu (dekat je blkg umah mak) bg tau kat ustazah..tp mak tak mo..mak kuar balik nak g cari beskal kesayangan n tpakse le naik beskal kaler kelabu taik anjing tu..beskal mak aku lawo..kaler silver lg. Abg aku (bapak si ecah) pun carik gak..tp pulang dgn tgn kosong..adik aku bob pun ronda gak kat fasa 3a. Pastu dekat jam 7.45 camtu mak aku balik ngan hepinye..rupenye ade makcik blok ape ntah yg amik..wah..suke² je. Mak kata makcik tu minta maap kat mak kerana kecuaian dia..hehe..yg benonya, mak riso takut abah marah kalo beskal ilang..wakaka..itu menantu dia yg ckp..bukan aku.

Jadinye, aku g keje tadi dgn hepinye sbb kelakar ngan gelagat mak aku...mak aku tu mcm aku gak..cpt nak menitiskan ayor mate..hehehe..sampai tmpt keje pening lak..td mkn bihun goreng tp x smpai separuh aku makan..x leh nk go dh..susu pun ade le 4 teguk dpt minum aku tersedak rs nk muntah..eee..x suke! aku lapar nie..beli kueh kat kantin tp sume x best..pakse jgk makan..Sian aku! Help me..!

4 kOmEn:

haruan tasek said...

basikal pun boleh tukar ka?..... kenapa tak pi serang pengambil basikal tu...hu..hu

miss izan said...

sabar eh kak t,nt da besar sket baby tu ley la makan bebanyakkk...
;)

hik3~ klaka la beskal pon ley tetukar ;P

Fariena said...

hehehehe lawaklah..leh pulak terambik beskal org laen yer!

buat org laen cuak jer kan!

sian kat mak ko.

Monkey D Luffy said...

hantar surat saman!

Post a Comment