Al-Fatihah...

Jun 25, 2009

Aku time msg..abah rupenye..aku rasa dpt agak ape..pkcik khalid dh meninggal..Smlm kami anak beranak g ziarah kad ospital..sume anak²nye ade la..sblm aku smpai, menurut abah pkcik khalid tetiba restless n jantungnye berdegup 3 kali lebih kuat n x sedarkan diri..abah kata dr nk antor ke icu..anak²nye sume dh nangis tp sedih xde plak depa bacekan yassin. Semalam katil p.khalid ditutup dgn tirai jadi mmg tak dpt tgk sbb ade 2 dr n 2 nurse tgh bg bantuan pernafasan sume..mmg agak kelam kabut..kebetulan wad icu ramai jadi tpakse hold utk dipindahkan..alhamdulillah sblm balik aku dpt mengintai skjp tp sedih la tgk..berubah sgt pkcik khalid..cengkung sgt......lepas isteri dia meninggal cuma anak² je jaga..ntah ar..aku pun dh lame x ziarah pkcik khalid kat umah dia (sejak aku kawen)..terkilan jgk. Sblm ni dgr berita dr mak n abah je..kak mai (anaknye) ade la 2 kali aku jmpa kat mpm sblm nie..sedih la..pakcik khalid dah xde..al-fatihah...smoga pakcik aman d sana...

6 kOmEn:

joegrimjow said...

smoge rohnya bersama org bertakwa

haruan tasek said...

semoga rohnya dicucuri rahmat

miss izan said...

semoga rohnya ditempatkan dikalangan insan2 beriman

Fariena said...

Al-Fatihah
-
-
-
-
-
-
-
AMIN.(bukan anak ko yer!)
heheheh

Monkey D Luffy said...

al fatihah

amin! anak sedara aku

naurah makwa said...

al fatihah

Post a Comment