1st Entri 2010

Jan 1, 2010


 Ehm..pikior mcm mane nak jd milionare
Salam Thn Baru...

Kesimpulan yg dpt aku buat utk ari ni adalah.. hari aku sgt lah boring skali (pg sampai petang je) Kenapa? Sebabnye aku byk habiskn mase dgn berbaring, menonton, makan, lepak ext² sehingga menyebbkn umah bersepah² (amin buat) n mmg rimas mata memandang..hahaha. Sempat aku bgtau laling, mcm mane la ati ni...baru je 01.01.2010 tp dh down ek..Agaknye betul jgk ckp laling ri tu bila aku tanye ape azam dia. Jawabnye ringkas, kena tggu thn baru ka mo pasang azam? Hehe..kerek siut, tp betul la tu....

Berbalik semula pd cite aku yg boring tue, aku jadi camni bkn sbb aku malas (status fb aku ari ni) Tp sbb, keadaan fizikal aku yg semakin mmboyot ini n ari ni terase letih aje. Ehm, x kan nk merungut lelebih. Ngadu kat laling ajer. Bukan ape, bby dh pandai mengeras n setiap sepakan, tendangan, tandukan n sewaktu dgnnye menyebbkan aku rase x selesa ketika berdiri apatah lagi duduk. So, berbaring mengiring bersama bantal ucuk amatlah selesa sehingga menyebbkn aku terlena... Sesekali terjaga kalo dgr suara amin...

Sesalan mula terasa, maka bermula la aktibiti rutin aku sprt biasa pd mlm ni iaitu mendobi, mengemas, menyampah menyapu dll (kecuali masak ye). Semua dah siap, umah dah bersih, lega rasanya. Tapi sakit lak belakang ni ha..esok leh rileks lagi kah?

Wasalam...

2 kOmEn:

miss izan said...

g rumah urut la kak tie, kak tie tak masak? sape yang masak? amin makan ape? hehehe

atle ♥ waT¡e said...

org kedai masak...hehehe

Post a Comment