Home Sweet Home

Jan 13, 2010

Salam

Ni entri tertunda la kiranya sbb nk tunjuk pic umah kami. Pic ni kami amik thn lepas 25.11.2008 n kerja² pembinaan tgh dijalankn. Skang ni sume dah siap, pagar sume dh komplet le. Nanti kalo kami jejalan ke sana aku amik pic terkini yek (aku x janji...)


Umah aku No 724 Tmn Sejati... Jemputle dtg ye..

Ikutkn aggrement tu ari umah ni akn siap pd April 2010 sempena hari lahir aku ke-19. Tak sabar rasenye nk dok umah sendiri..huhu. Sabar², x kan larik bukit dikejar. Mcm le lawo beno umah aku. Kalo nak tau, umah 2 tingkat kat area sini lagi besar n best..Untung si Noreda VSS hehehe...Tp ini je rezeki yg kami mampu..alhamdulillah..

Wasalam

p/s : baby Haziq tlh dibenarkn keluar ospital jam 2.30 ptg td..sonok yob n akak malam ni leh tido ngan bby Haziq. To Haziq...Uda syg kamu!

2 kOmEn:

naurah makwa said...

Bestnya..umah dah hampir nak siap..tahniah!

atle ♥ waT¡e said...

Ye lah..insyaAllah. Kalo xde aral melintang bln 4 thn ni dok umah baru le kami anak beranak...

Post a Comment