Broken Teeth (?)

Jan 9, 2010

Salam...

Gigi sape yg patah? Sabo..bace dulu ek...


Lenanya tidox sedor dh pagi, aku n amin dikejutkan oleh laling, ngajak p joging. Amin langsung x salin ape yg patut sbb dengar je bunyi keta terus kelam kabut. Mmg dari malam tadi dia dh berangan nak bejalan, nak joging, suh babah alik la..mcm²..tido pun awal, bangun still lewat n liat! Aku n amin dok kat tepi tembok aje tgk laling jog..punye la ramai org pagi tadi kat stadium. Aku rase semangat the biggest looser kot...bagus la kan. Elok kalo sume sihat n slim..hehehe


Sempat la amin jog setempat bila babahnye dh sampai..Kalo kasi main mmg no. one sampai x hingat nk balik. Itu pun nasib baik x lari jauh²..mcm ri tu jenuh aku nk ngejornye. Udah le kat mulut tu penuh ngan ayor basi...hishh x sior aku..anak sapa ntah! Pas laling jog cam biase, p pasar beli ape yg patut then p restoran biase. Kali ni bekpes laling megi koreng n telur mata, aku n amin 2 roti bakar n 2 roti kosong..fuhh konyang kami anak beranak. Terus pulang ke sangkor...


Hahaha...x senonoh kan? Saje je, asik tunjuk gambor pas masak aje kan..kali ni tukar ek pic pas makan. Tp yg makannye aku n laling aje. Amin tido la, sian lotih bonar eh. Aku masak pe? Kotam masak lomak cili api, ikan thundercat tanda utk laling di goreng aje, nasi puteh cam biase n ulam timun ajer...licin sudah...



Maleh nk ckp banyak...1/3 gigi geraham aku patah mase makan tadi...wakakakaka! Tapi mmg rase x slesa dlm mulut ni walopun x sakit or berdarah...huhuhu. Punye le lasak makan ketam ek..



Nanti dah bangun mama suap amin mamam ye syg..sian dia letih sepahkan umah.... Baru seminit aku siapkan makan kat meja amin terus lelap..terkilan jgk x mkn sesame..huhuhu..Ok lah, aku ingat nak rest jap, skang ni cuaca agak mendung berselang seli ngan guruh..ehmm harap x ujan sbb laling kata nk p psr mlm..Klinik Yeak pun x pi lagi nie..hehe..k lah ye. Sekian dulu dari saya..wasalam...

2 kOmEn:

miss izan said...

hahaha...ingatkan gg amin yang patah. ;P

atle ♥ waT¡e said...

gigi aku yg patah..tadi pun patah lg sikit..serpihannye...hehehhe rongak sudah! :b:

Post a Comment