Part 4 : Muhd Zareef Haziq

Jan 18, 2010

Salam mesra kalian sume...moga sume sihat ndaknye (mcm tulih surat ja...)



Saje nk memfemeskn lagi ank buah aku si Haziq. Citer lanjut perkembangan Haziq aku x tahu lg. Mak, abah n bob baru sampai dr Johor around 5.15 ptg td (bob sms time aku diulit mimpi) Tak kan nk serbu umah mak tanya itu ini kan..biar la rest dulu..lgpun aku pun x larat sehari dua ni asik baring aje..sumenye kerana flu ini. Mlm ni dh jangkit kat laling lak..kesian.

Aku dpt pic Haziq time bob antar kete sewa td..Tiap kali aku tipon or sms diorng kat sane mmg x miss pesan amik pic Haziq..tp bob kata x dpt byk sbb FIL yob larang amik pic..alahai...x kesian ke kat kami ni ha pakcik..tampor kang! Awok ni sarat pakcik oi..x larat nk bjalan jauh..bukan nk wat pe pun pic tu sekadar nk melepaskan windu dendam...

Wasalam

2 kOmEn:

mummy haziq said...

comey le haziq ni..mcm anak kacukan pakistan plak....moge2 haziq sehat2 hendaknye..dan semangat dia kuat....

atle ♥ waT¡e said...

ate dh maknya india muslim...sah² le mix awak..:l:

Post a Comment