Part 1 : Hepi Besday Dato M

Dec 27, 2009


Laling n Amin - Teman Tapi Mesra Cari Gaduh!

Selamat Hari Lahir Lalingku. Hari ni, genaplah umurmu 32 thn yer. Semoga sihat selalu ndaknya, dipermudahkan segala urusan² dihari akn datang, dilimpahkan rezeki yg baik utk isteri n anak², semakin matang menjadi seorang suami n babah juga mendapat keberkatan di dunia dan akhirat..amin

Ok, tanpa membuang mase mari baca pendapat Datok Dr Fadzilah Kamsah tentang perangai individu yg lahir pada bln Disember....Opss..btw, yg dalam kurungan tue...aku saje tambah secukup rase yer..moh le baca sesame..

Rahsia Kelahiran Bulan Disember :-
· Sangat setia dan pemurah (bini no-2 laling adalah lasarbi...Eee benci tau!!)
· Bersifat patriotik (tidak syak lagi....kalo dengor depa nyanyi lagu tentera..perghhh mmg patriotik!)
· Sangat aktif dalam permainan dan pergaulan (Iyerr..aktif sungguh kalo dah ketagih main game)
· Sikap kurang sabar dan tergesa-gesa (ade jgk kdg² tu kalo dah terlebih excited..hehehe)
· Bercita-cita tinggi (sampai berkerut dahi..aiseh)
· Suka menjadi orang yang berpengaroh dalam organisasi (aku x bape amik tau hal koje..kalo kat umah tu...)
· Seronok didampingi (Ehmm..tak lah...gedik!)
· Suka bercampur dengan orang (nampak mcm x suka campur hal orang)
· Suka dipuji, diberi perhatian dan dibelai (Tidak syak lagi...gedikkkkk!)
· Sangat jujur, amanah dan bertolak ansur (Ehmmm..ntah le, rasenye aku je yg kena tolak ansur..hehehe)
· Tidak pandai berpura-pura (Eleh....)
· Cepat marah (Tak jugak...)
· Perangai yang berubah-ubah (Mmg pun..mcm alien je aku tgk..wakaka)
· Tidak ego walaupun harga diri yang sangat tinggi (Huh...semua lelaki ego t'masuk le amin..haha)
· Benci pada kongkongan (Biase la...macho..)
· Suka berlawak (Ehmm..kadang² kot..)
· Pandai buat lawak dan berfikiran dengan logik (Ade mase..leh kasi pecah perut..)

Wakaka...ape² pun..Hepi Besday 2 U Laling..jgn mara arrrr...

Wassalam...

3 kOmEn:

miss izan said...

happy birthday haruan tasek! ;P

semoga berada di dalam rahmatNYA ;)

ctzack said...

Selamat Hari lahir yer Biras ku..semoga panjang umur dan dimurahkan rejeki...kalau bli kek anto umah skit ek..hehehe

atle ♥ waT¡e said...

izan : aruan tasek? siapakah? itu?

ctzack : kalo nak mari le..xde maknenye nak antor² ni...

Post a Comment