Tetiba..Aku Teruja Nak...

Aug 6, 2010

Salam. Dari malam tadi sebelum tidur, perasaan teruja yang amat sangat untuk menjahit baju kurung sendiri(macamlah pandai sangat!) Aku memang selalu macam ini. Excited terlebih! Kalau mesin jahit memang ada kat umah..maybe malam tadi dah siap sepasang baju kurung aku...Caiiitttt! Hehehehe...Nasib baik tak bawa ke mimpi..kalau mimpi confirm tak jadi..iye ke?

Beberapa hari sebelum ini,, ada aku bagitau pada budak office yang berdua itu (siapa lagi kalau bukan tina dan tini fiza). Reaksi diorang nampaknya positif. Alhamdulillah. Dalam hati aku tak taulah kan. Si Fiza siap tanya lagi berapa upah aku nak ambil nanti. Lagi satu dia tanya, boleh siap cepat ke tak. Huhu...Positif lah tu kan...

Balik lunch tadi, jumpa kakak kandung aku yang dah lama tak jumpa itu. Kami sembang dengan mak pasal persediaan raya dan macam-macamlah. Akak cakap, kali ni dia banyak buat OT sebab nak cari duit belanja lebih sikit nak bayar duit tempahan baju, biskut raya dll. Kesian sangat. Mak pula,  minta aku belikan tudung untuk dia pakai masa hari raya nanti. InsyaAllah.
Ehm..aku yang sering menjadi pendengar setia ni tak boleh nak menjanjikan apa-apa. Tapi sebelum solat Zuhur aku sempat cakap kat akak...hehehe. Aku cakap macam ni "Ni...nanti kalau orang dah boleh mejahit nanti, tak yah la tempah baju dah..hantar kat orang ja, nanti orang jahitkan..."

Confident Level Tinggi...wassalam.

3 kOmEn:

Kak Lia said...

konfiden kena ada...baru buleh menjadik..insyaAllah...jika keinginan tu ada...jlnnya sentiasa terbuka luas....

Bulan puasa adalah bulan yg amat bz bg mamarempit..heheheh

miss ahjumma said...

mekasih...semangat ati dibuatnya...insyaAllah

MR.Z said...

ye semangat tu mesti ada.. :l:

Post a Comment