Juadah Berbuka..2

Aug 12, 2010

Salam...Tina, Fiza...korang masak ape untuk berbuka ? Hehehe...

Sebenarnya, teringin nak makan pengat keladi + cha cha. Tapi rezeki tidak menyebelahi aku hari ini, stok keladi habis di semua pasaran area Manjung ni. Nak tak nak masak aja la pengat keledek + cha cha white in colour untuk berbuka puasa hari ini. Buat kaler putih ni bukan sebab gula merah habis yer tp memang nak buat kaler putih..sebab aku suke.. :i

Haa..kebetulan tadi adik kesayangan aku dtg, aku terus call mak.."mak..u nak ke pengat org..?" "Boleh jugak.." katanya..so..aku transferkan kaler pengat dengan menambah sedikit gula merah..sebab aku tau..kalau aku tak tukar kaler ni kompem abah tak makan...hehehehe :r

Giler ke apa..x kan la makan pengat ja kan..Aku masak Sup Ayam Sempoi..Resepi dari Abg Mat Gebu. Thanks..sangat sedap (ikut selera aku ler kan) Tina Tini, Fiza..try ar buat..sedap weh..bagus untuk menambah susu badan utk hidangan di Bulan Ramadhan yang mulia ini...insyaAllah...

Baiklah..Masa sangat² tidak mengizinkan. Banyak lagi keje nak buat..minta diri dulu. Wasalam.

6 kOmEn:

babysyahirah said...

kak wati...fiza...time2 keje ni x mampu nk masak le...tmbh dgn keadaan diri yg x bape nk mengizinkan ini..kak wati..fiza...buat sup?? tlg buat kan tuk saye leh??? :D

miss ahjumma said...

ehm..tina nak sup ke? ehm...kat umah ada lagi sup bleh la perangat..hehe..

nurul_luq_luq said...

hikhik..kak t insyallah i akan try wat..
alahai tina di kecualikan..nanti lps ni leh la wat yer

kerengge said...

elehhhhhhh...kalu sdap dh lama dia jmput mkn sama...

miss ahjumma said...

sabor je aku..hari ni dtg la..menu speacial lagi..

kerengge said...

ajak dtg tp rini dia blik bebuka umah mak...cussssss

Post a Comment