Anakku

Aug 14, 2010

Salam..dah lama x post picture anak-anak..Mana tau kot-kot pasni aku boleh bersemangat kembali untuk memasak yang lebih sedap dari nasi ayam smlm..InsyaAllah...

Picture ni masih freshh..baru je aku snap..Owh..terunaku rupa-rupanya sudah malu-malu badak. Jenuh nak amik gambar dia. Lari ke sana ke mari. Macamlah aku nak edar picture dia cari calon menantu..Eii tolonglah jangan kau perasan amin..Amin makan byk nasi ayam malam tadi.. Pagi ni pun dia berserapan dengan nasi ayam..not bad la kan? :)

Yang ni pun baru je aku snap sebelum kasi dia mam bubur nasi..Mardhiah dah 6 bulan lebih. Makan nasi + karot + ayam. Ehm..cedap katanya. Adik cakap..."nasi ayam yang mama kasi adik rasa sikit tu pun sedap jugak..not bad la..mama jgn putus asa ok..sayang mama" :L

Ok..sekian dulu..aku mo mendobi..wassalam.

2 kOmEn:

Ros said...

jadi la dapat puji dari anak anak pun heh.. :)

♥♥ atie ♥♥ said...

ehmmm...alhamudulillah le kak ros..anak² memahami diriku..hikhik :)

Post a Comment