Geram + Marah = Diam (Mkn Hati)

Sep 16, 2009



Leh tak nak lepas geram kat cni?? Huhu..bleh la..berair dh mata aku...
Tak suka jadi cam ni..tp jadik jugak..
Kalo marah aku suka diam..lagi diam lg org x layan kan...?
Lantak la peduli apa aku...
Nanti bby aku pun effect skali...huh? biar la...janji bby sihat...
Aku peduli ape...sape suh buat aku jadi cam ni...
Korang ingat korang bagus sgt...
Sume pun aku buat sendiri..korang x peduli pun..
Aku rasa nk lari je ni...
Nak pegi jauh jauh...xmo balik dh...
Huhuhu.....
Korang sume jahat...! Suka buat aku nangis... ;(

5 kOmEn:

INTAN said...

aloh...naper tuh....
selamat ari raya..maaf zahir batin

miss izan said...

ololoooo~
nape ni kak tie?
sape wat kak tie sedih2 ni?
nak kene babab ngan izan ni!

-->selamat hari raya,maaf zahir dan batin.

** SiZuKa ChAn ** said...

kak wati jgn sedey2...
sabar ye kak wati..
aggp smue pe2 yg jd,de himak sebalik nye(wpun wanie xtau pe yg da jd)

Linda@Cen said...

alalalal comey comey nyer baby tu

Putra Al-Maliki said...

Salam ziarah & salam aidilfitri... =)

Post a Comment