Pak Long Blk Kampung(?)

Jul 11, 2009

Betul..mmg betul Pak Long Amin merangkap Kanda ku pulang ke pangkal jalan..ish..pulang ke kampung le..Ehm acct beliau balik bukan sorang yer..tp berdua-duaan..(suspen mcm le beliau bujang lagik). Kanda ku balik ngan pak mertuanye sbb pak mertuanye ade keje kat HL kg. Aceh. Syarikat tersebut perlukan pak mertuanye sbb expert xde..wahh hebat..so pak mertuanye akan dok kat Daerah Manjung ni selama 1 bulan..makenye tinggal la sume anak bini nye kat Johor sana..pastinye mereka hepi bapak xde..wakakaka...aku harap pak mertua kanda x reti bace blog..hehe. Kalo tak nahas aku!

Amin n ecah kehausan tggu pak long x sampai²...kita minum dulu!

Kanda ku dok sebulan gak ke?? Oh tidak..tidak same sekali kerna beliau kerja di sana nun jauhnya Johor..Bininya pun di sana..tak kan mo ditinggalkan n kanda ku juga dijangka akan jadi dady bulan 12 ni..tak lama je lagi..pas ni..kanda ku x kan peduli pd amin, ecah, ada n of coure adik amin..hahaha..Kanda balik tak lama..malam tu jgk dia naik bas balik johor..jadi jam 7 mlm smlm sempat la kami jumpa beliau di umah atok le kan mane lagi...Tgk je la gambor kanda ku yg ensem itu...

Pak Long n amin..10 inggit tu pak mertua yob kasi kat amin.

Muke bangga nak balik Johor jugak..pe daa..

Makenya, terima la dirinya (kanda ku) seadanya...hahaha. Nanti balik kg lagi ek..pak mertua U kan kat sini..hehe. Ok lah..sekian aje dr aku n amin..wassalam

1 kOmEn:

miss izan said...

amin nak adik pompuan kot kak tie ;)
rapat je ngan ecah ;)

Post a Comment