Pengorbanan...

Jan 17, 2011

Bismillahirrahmanirrahim...
Assalamualaikum wbt...


Kehidupan ini dipenuhi dengan seribu macam kemanisan tetapi untuk mencapainya perlu seribu macam pengorbanan....Agak tersirat luahan saya malam ini. Luahan ini adalah sebagai peringatan untuk diri saya sendiri sebenarnya. (Awak...sila ingat sampai mati ya!)

Alhamdulillah..semuanya baik-baik belaka. Suami saya, anak-anak saya, mak mertua saya malah, mak abah saya pun sama...

Semua yang saya lakukan semata-mata untuk menyenangi hati mereka. Allah. Biarlah sekecil-kecil zarah pun, janji hati saya puas jika dapat buat yang satu itu..

Tinggal lagi, memanjangkan doa saya kepada-Nya. Moga dijaukan dari segala hasutan syaitan yang bisa merosakkan segala-galanya. Moga hati saya yang bisa goyah pada bila-bila masa ini, akan terus kebal. InshaAllah. Amin.

Pengorbanan itu manis bagi orang yang benar-benar sabar dan ikhlas bukan?

Wassalam.

0 kOmEn:

Post a Comment