Buku² Abg Long

Jan 11, 2011

Bismillahirrahmanirrahim...
Assalamualaikum wbt...

Saya nak tunjuk buku sekolah Abg Long. Maklumlah, 1st time anak ke tadika. Saya excited nak cerita semua perkara. Agaknya, time Adik sekolah nanti maybe no more stories like this. Ya ka??  

No..No..No..InsyaAllah saya akan ceritakan semua mengenai anak-anak saya, "untuk kenangan hari tua mereka"..Haha InsyaAllah. Selagi ada hayat dikandung badan. Selagi ada kemudahan, kenikmatan yang Allah bekalkan ini. Syukur.
~ Happy Colouring (Fruits & Vegetables) | My Fisrt Writing Book (2 types) | Write 1 - 10 With Bibi Bear | My Fisrt ABC Activity Book 1 & 2 | Mathematics For Nursery 1 | Mathematics For Nursery Activity Book 1 ~

Semuanya, ada 8 unit buku untuk Abg Long belajar seawal usianya 3 tahun 2 bulan 25 hari. Buku Jawi takde pula. InsyaAllah. Biarlah saya sendiri yang mengajarnya nanti. Kalau tidak nanti berat sebelah. Kepada Abg Long, belajarlah bagus-bagus ya. Jadilah orang yang berilmu...
~ Buah hati pengarang jantung ~

Gambar anak-anak ni fresh lagi. Petang tadi balik dari menjemput mereka, sampai saja di rumah terus ambil gambar. Ntah apa-apa saya ni. Ikut ja mana yang sempat. Kedua-duanya happy hari ini (mood bagus). Main sama-sama. Gaduh pun sama-sama. 

Ok lah. Itu sahaja untuk hari ini. Saya nak sambung tidur. Wassalam.

0 kOmEn:

Post a Comment