1st Entri 2011

Jan 1, 2011

Bismillahirrahmanirrahim...
Assalamualaikum wbt...

Entri pertama saya untuk tahun 2011. Sekejap ja kan? Rasanya macam baru semalam saya berkahwin (Hahaha..macam dah takde contoh lain nak kasi..). Ok..ok serius. Hari ni, kami pergi kenduri naik buai dan akikah di rumah bos saya. Rasanya, dekat jam 1 kami sampai sebab tunggu hubby balik dari masjid.

Di bawah ni, semua gambar anak-anak selepas pulang dari kenduri.

~ Prince n princess sedang beradu ~
~ Adik dah jaga, gunakan masa sebaik mungkin main pistol Abg Long ~
~ Cobaan Adik ajak Abg Long main sekali ~

Aishh. Tengah best-best menaip ni saya tersedu-sedu, kuat pula sedunya. Saya nak besar lagi nih. *Alhamdulillah...Lega skit selepas minum air masak.

Tak sabar nak tengok gambar yang bos saya snap masa kenduri. Kenapa? Sebab Adik n Abg Long naik buai juga untuk kali keduanya. Haha.. Paling best Adiklah sebab baik ja dalam ayunan. Ehmm cantik pula tu ayunannya...best sangat. Dan kami semua melihat karenah anak masing-masing. Kelakar tak ingat! 

Murah rezeki hari ini, bos tapau lauk pauk untuk dibawa balik..alhamdulillah. Memang makan sampai kenyang dan senang hati. Rezeki jangan ditolak. Wassalam.

2 kOmEn:

Ku Tak Sempurna said...

ibu kita kata pun kalau tersedu tanda nak membesar. tak cukup besar lagi eh??

Hihihi. gurau!

selamat tahun baru

Itawalis © said...

membesar demi orang tercinta tak apa-apa rasanya...hehehe
slmt tahun baru kembali.. :)

Post a Comment