Aku Yg Bersalah

Mar 6, 2010

Salam..Ehm, awalnye aku ngadap blog kan? Ekceli, Laling n MIL baru aje bertolak ke KLIA. MIL dah balik kg, flight jam 8.30pg ni..gudbye MIL..

Kenape ye tetiba je bsemangat aku nak taip entri ni? Ehm, just nak luah perasaan yg tpendam..right now, rasa sedih sgt sbb walopun dah 3 thn bersama laling tp aku rasa gagal nak menambat hati MIL. Kedatangan MIL kali ni aku rasa mcm masih terasing berbanding thn lepas..Biase la kan, aku kan jenis pompuan sensitip x kira tmpt..nak plak tengah bpantang..terasa byk betul batasannya. Ok..ok...aku tak nak salahkn MIL or Laling tapi aku letak kesalahan ni pada aku. Aku rasa bersalah pd MIL terutama Laling..

Nape ye..ade sesetengah org tu susah betul nak berterus terang n minta maaf..mcm aku ni? Ehm....keras kepala kot aku ni...patutkah aku es em es MIL..n luahkan ape yg terpendam...(?)

2 kOmEn:

babysyahirah said...

1st...xyah la luahkan..lelame ok la tu...rite??
2nd...apesal letak gambo opis?? rindu sgt dh ke?? meh cpt dtg koje...koje belambak..surat belambak..huhu...

atle ♥ waT¡e said...

1st...ape guna ade blog kalo x luahkn..aku kan suka pendam..at least ringan skit pale otak ni...2nd rindu sgt..tp x lama je lg pun dh nk masuk keje...rase x puas lak coti...huhuhu

Post a Comment