Biskut Rayer...

Sep 2, 2010

Bismillahirrahmanirrahim...
Assalamualaikum wbt...
Gambar Hiasan - Ikhsan Pokcik Gogle
Hai hai semua..Isunya..biskut raya. Ya..bape hari lagi nak raya? Bape balang dah kuih raye korang? Aku? Balang kosong ada lah..Cuti panjang baru-baru ni..berangan ja nak buat..huhu tapi hampeh! Sib baik halangan tu darang datang kerana anak-anak..kalau kerana diri sendiri..pastinya aku keciwa.. :|

Usaha jugak la minggu ni plak dah plan ngan akak nak buat kat umah mak..boleh mak jaga anak dara aku sorang ni. Kat rumah ni bukan dia x mo ngan babah dia..tapi kejap kejap ja..pantang nampak muka mama dia..udah tak keruan..hehe..takpe la eh..anak kecik..

Mr.M nanti kita borong sikit kuih raye yer..buat sikit..beli sikit..banyak le jadinya..kata nak wat open horse house... ;)

Wassalam...

3 kOmEn:

nurul_luq_luq said...

hikhik
open house...jgn lupa ek jemput fiza

Fifah said...

wah..bestnye open house..kk t, encik tng ckp kk t nk beraya kt sbh..xjadi ye sbb Mr M keja...

♥♥ atie ♥♥ said...

insyaAllah le kot ade open house nanti..kalo tkde tu jgn mara eh..hehhee..mr.m bertugas demi negara..hehehe

Post a Comment