Rojak Pelam!

May 29, 2009

Ptg semalam pas lik dr keje..rasa letih+penat+malas yg amat sgt²..malas tu bukan smlm je..blh kata minggu ni mmg malas..p keje pun rasenye aku le plg selekeh! Haaha..nk wt mcm mn..? Redha je la..bkn aku nk tp prasaan tu dtg sndiri..harap² mggu dpn n akan dtg x mcm ni..!

Tgh merehat²kan tubuh bdn amin dh merengek..sekejap dtg kat aku..skjp kat babah..padahal. Baru je td main dlm kolam..demand lagi..! Hishh..maleh aku..aku nk tido..hehehee. Amin pijak² kaki pun aku biarkan ajer..lantok kamu le min..mama dh xde prasaan dh nie..pastu, laling ajak kluar..katanye pi jalan² je kita..ehmm maleh nk ikot..tp kalo aku tggl sorg² lg takut..huhu..So ikut la. Kami dibawa ke Lumut (mmg dh xde tmpt len dah kat muka bumi nie!) kami 3 beranak hanya merenung laut..hahaha..sib baik amin mmg suka tgk laut..dh la dgn x berkasutnye anak bertuah aku tue..
Amin yg poyo dok ateh ikan lumbe² yg tlh disumpah jdk batu!!

Anakku tgk laut..siap x kasi aku pegang..mama pegang utk safety nak!

Haa..tgk tue..sonok giler..kalo dh besor ni maunye nak trejonn ke laut!

Udah² le tuh...moh le kita pulang ke sangkorr..

Bila terdgr azan magrib kami pun pulang..mkn mlm hanya dgn burger + hotdog..aku pun mmg dh xde idea nk mkn apa..yg aku tau 1 ari nnti aku nk mkn rojak buah..aku nk boh buah pelam byk²..uihhh..terlior aku! Harap² akn mnjadi kenyataan..aku ngidam kot nih!?? Ah..lantok le apa pun yg penting aku nk jgk!! To my laling..please catat menu nie k..!!! Hehehe....

4 kOmEn:

haruan tasek said...

jom makan rojak buah.........

atle ♥ waT¡e said...

Jom..U nak blanja ke? I nk yg special ade pelam byk² sgt!!!

angkasa said...

wuahh beraninya amin dok dpan laut cmtu
waah aminku!!
:)))
haa mgidam ne ada isi pa dlm perut tu
hehe

atle ♥ waT¡e said...

ade taik kot...hhehehehee

Post a Comment