Aiskrim

May 22, 2011

Bismillahirrahmanirrahim...
Assalamualaikum wbt...

~ Abg Long suapkan Adik makan ice cream ~

Hari ini ada orang mengidam makan askrim. Tu la dibelikan. Kalau tak dapat karang menangis tak ingat dunia. Nasib baik jadi orang baik hari ini. Alhamdulillah. Dua-dua ikut perintah ja hari ini. Makan sama-sama. Bermain sama-sama. Senang kerja saya hari ini.  Time mereka makan aiskrim tadi, terfikir pula dah lama tak snap gambar mereka. Itulah saya ambil tu. Jadilah kenangan buat hari tua mereka kelak. InshaAllah.

Story pasal Abg Long pula ya. Tak banyak nak story. Nak bagi tau.Esok Amin ada exam. Tiga hari ja. Mulai esok alphabet. Lusa Numbers. Tulat Colouring. Memang dalam minggu ni pun Amin banyak study (Cewah!) Semoga Amin tenang semasa exam esok. Hehehe..fikir dulu sebelum jawab soalan ye nak. Fikir dengan baik. Hehehe...Anda pula, doa-doakan anak saya lulus dengan cemerlang ya... (^-^)

Ok. Adik pula. Macam-macam sudah perangainya. Apa yang orang buat semua dia tiru. Tengah explore la katakan. Biarkan ja la..aksinya kadang-kadang menggelikan hati. Tapi kan adik ni, garang lah. Mengalahkan saya. Cengih orangnya. Hahaha. Kadang-kadang tu, suka hati dia ja babab Abg Long. Eeee...geram jugak dibuatnya. Tapi ada masanya disayang-sayang Abg Long dia... Budak-budak kan. Memang macam tu. Macam manalah bila mereka dah besar nanti..rindulah nanti zaman-zaman kecil mereka...

Sekian dahulu perkembangan anak-anak saya. Ketemu di lain hari dan waktu. InshaAllah. Wassalam.

1 kOmEn:

Kak Vit said...

assalamualaikum..jemput singgah ke blog saya..
ada produk2 kesihatan, vitamin dan supplement.
dari nursing mother, confinement hinggalah untuk warga emas yang mempunyai masalah diabetes, darah tinggi dan lain-lain..
http://rafaliah.blogspot.com
thx..:-)

Post a Comment