I Miss My Parents!!!

Feb 17, 2010

Salam rindu...

Mlm nie I tepakse taip entri selaju yg mungkin kerana waktu sgt la singkat...Kalo ade salah eja ke apa..buat² paham je la ek..Bila² mase je adik akn tjaga dr tido n meminta susu smbil mulutnya memuncung sprt anak burung kelaparan...hahaha Pagi td Misi ade dtg melawat utk lihat perkembangan kami ank beranak...alhamdulillah berat adik dh mencecah 3.8kg..dh montel skit..Nak tgk aksi adik..ni tgk adik yg sdg mengalami ruam²...huhu..kesian anakku..tp bukan adik je, abg long pun kena ruam gak...

 

Ekceli 2 3 menjak ni, aku agak moody skit n kurang bckp mase kat umah..bukan ape..aku rindukan parents aku Lama dh diorng x dtg..last dtg tgk kami 7hb lepas..smpai la ari sabtu lepas aku sms ayahanda..kasi ayat bebunga cinta skit..so..ari selasa ri tu abah dtg ngan ecah..mak x dpt dtg ade hal...hehe (sebenarnya mak pun moody..abah le cite). Sempat la amin n ecah main sesame..bergumbira..abah lak meluah rase kat aku pasal moody isterinya itu..hahaha...

Kehadiran mereka benar² menceriakan aku....

Petang tadi..abah n mak dtg lagi..sbb hantar amin balik sini (amin ikut pakcu balik naik moto tengahari td) Pandai tak taktik aku? Suh amin ikut pakcu naik moto..hahaha.. Abg aku n my SIL pun dtg..n tak ketinggalan si kecil ecah yg cute tu...yaa...aku hepi sgt...hahaha..mekasih kat sume..luv uollss...

Papepun, mmg sonok sgt. Cuma nak minta maaf kat laling sbb I termoody...huhu..sbb x sape pun yg amik tau ape yg ade dlm hati I nih...U pun tau kan..I mmg cam ni suka berdiam n simpan n mental sesorng...hahaha..so..I'm sory dear...

Ok lah..nak stop kat cni dulu..nk ngadap amin n adik lak...Wasalam..

p/s : windu sgt² smpai asik jenguk ke luar kalo terdengar bunyi kereta...huhuhu

0 kOmEn:

Post a Comment