Nota Hari Ini...

Oct 27, 2011

Bismillahirrahmanirrahim...
Assalamualaikum wbt...

Tiba-tiba nak update blog. Tiba-tiba ja. Rupa-rupanya blogspot dah berwajah skit. Tak perasan pun. Hari ni baru nak try...kalau rasa tak best, nak switch back. Huhu....

~ mama kepada kanak-kanak rebina di bawah ~

~ buah hati saya ~

Malam tadi...sebelum tido ada seorang nenek datang menghampiri saya..dekat sangat dengan saya dan minta saya bacakan al-fatihah...huhu...3 kali terjaga...setiap kali nak tido..saya ulang semula al-fatihah....

Dah masuk trimester ke 3 ni..tido dah tak lena dan suka mimpi macam-macam...yang suka, yang sedih, yang takut...macam-macam..

Dan...setiap kali terjaga mesti baby turut bergerak-gerak...nasiblah ada yang sudi teman mama...terima kasih ya...semoga kamu sihat di dalam sana...inshaAllah....

Wassalam.

0 kOmEn:

Post a Comment