Ops..i did it again!

Nov 24, 2010

Bismillahirrahmanirrahim...
Assalamualaikum wbt...


Sedang menaip entri, aku disapa oleh kak fiza "Tahniah..ptk hari tu wati sorg ja dpt aras III yg lain semua II". Alhamdulillah..semua tu rezeki. Next year cuba lagi..itu pun kalau ptk masih ada. Buat masa sekarang ni isi ja form apa yang patut...

Owh..kena sangatlah dgn cerita yg nak ditulis. Pasal kerja. Skrg ni asik salah buat keja ja..semua tak kena. Itu x lengkap, ini x pos, key in salah, piagam langgar..macam-macamlah..Semalam, bagitau kat Mr.M, dia cuma tanya "ati ada fikir apa-apa ka?". Huhu...erti kata lainnya...mesti aku x fokus masa keja. Betul lah tu.

Allah. Sekarang ni, aku rasa kerja x banyak. Ada lah juga. Setimpal dengan habuan yg diterima. Cumanya, cara nak selesaikan, dengan siapa perlu berurusan, kaedahnya, dan yang sewaktu dengannya..mungkin x berapa kena dgn aku. Huh! Aku pun kurang jelas ayat aku ni..hehehe..Cumanya, banyak kerja aku yang kena tangguh..tak boleh nak siap terus. Ntah kenapa. Mungkin ada keja lain kena buat..atau aku sendiri yang tak guna masa sebaiknya. Pasti.

Herm..enggan menulis panjang lebar. Sebab entri ni bukan untuk menerima simpati siapa-siapa (termasuk bos). Tiada niat langsung. Ikhlas. Sekadar muhasabah diri. Imbas kembali. Berbalik kepada jalanNya. Allah. Mungkin hamba-Nya yang sesat. Alhamdulillah dan insyaAllah. Jatuh bangunku keranaMu....

Today..I've learn something new. Wasalam.

2 kOmEn:

nurul_luq_luq said...

alahai kak t..naper ni..
xmo sedih2...

♥♥ atie ♥♥ said...

ish...x sedih pun..
saya terima seadanya...
kerja itu ibadah...

Post a Comment