Majlis Makan Beradat

Oct 9, 2009


Kenangan abadi aku n laling....

Salam..Inilah Majlis Makan Beradat Kursus Induksi Siri 04/09. Majlis dijadualkan pada 09hb tapi diawalkan pd saat² terakhir iaitu pd 08hb. Makanya, agak bizi la aku sbb ptg ade jamuan raya kat JTM..Settle je sume tepat 5.30 aku minta izin balik sbb nk siap² p majlis laling lak. Majlis bermula jam 8.30 mlm n kami sume dpt bersurai jam 11.30 mcm tu. Secara keseluruhannya, mmg best sekali sekala bpeluang ikut laling ke majlis mcm ni..Kalo ade lagi mmg nak pegi lagi sbb aku mmg suka tentera n majlis ni sume org kena betul² beradat la..dr sblm nk masuk ke dewan, time makan minum, sume² la serba serbi protokol..anak masing² kena tggl tp bg ibu² yg pregnant ni bertuah la sbb bby dlm peyut leh ikut at least bby leh dengar lagu² time makan tu...hehehe...bby aku pun asik nendang aje x mo bprotokol...

Dlm majlis ni laling mmg smart walopun penat berkursus smpai x cukup tido, demam n xde sore..mmg kesian nengoknye. Aku pun penat sbb kena sentiasa pastikn baju laling dh bcuci, iron, pe sume lah..nk plak laling balik lewat 12 tgh mlm ke atas n pergi lak awal..huhu..letih jugak..tp x sampai hati nk buat x tau aje...mmg aku pun terase same x cukup tido...Alhamdulillah majlis ni memberi aku satu kenangan yg manis saat² aku bsama laling...Wassalam...

1 kOmEn:

izansalleh® said...

wahhhh..
romantika bulan madu ya kak tie ;)

Post a Comment