BBQ

Oct 17, 2009

Salam..Aku nk story skit. Mlm nie mmg meriah kami sekeluarga sbb buat bbq kat umah aku berkumpul reramai..drpd mak n abah, anak menantu n bakal menantu sehingga pd cucu n becoming cucu (dlm peyut). Menu-menunye agak simple aje yaitu bbq ayam, daging burger n hotdog, nasi putih, nasi impit n kuah kacang, agar² coctail n buah²an shj. Skit aje kan..tp alhamdulillah sume cukup n kenyang..Opss..lupa plak ade jgk kek besday (khas utk amin, ecah n ada) sponser dr pklong, mklong n pakcu. Thanks ye korang...Sblm tu nk kenalkn muke² familyku... mak n abah dah kenal kan..ni adik beradik n ipar duaiku...klik kat gambar kalo nk tgk lbh jelas ek...kot² ade terserempak kat mane² leh la tegur kami...


15hb lepas besday amin yg ke-2. Kasihan amin..lahir mase raya ke-3 tp mmg kami x penah lg celebrate besday dia. 1st besday beraye kat tawau sibuk beraye..2nd besday ni pun tak buat jgk..amik masa berehat sbb penat asik bejalan raya sana sini...So..ni je lah majlis simple utk amin n adik² sepupunye sbb kebetulan pklong n mklong dh ade kat perak..kebetulan jgk pakcu bawa bakal tunangnye..hehe..meriah kome...Kat bawah ni Amin n Ecah aje ngadap kek sbb Ada mo tido masa nie..



Menjamu selera dgn penuh adab n sopan sambil melayan kerenah anak masing². Hotdog yg itam tu ttp laku n enak bila dimkn..hehehe...Kak nani plak mmg kuat tibai ayam..haha..eri n abg alias minta nasi..mujur aku masak nasi skit..last² aku pun makan nasi gak..amin x bape nk mkn sbb terlalu hepi sume dtg umah so excited lebih skit utk memain same ecah..



Dlm byk² gambor ni..gambor bakal tunang adik aku mmg xde..bukan la xde..ade cuma x bape nk clear mcm x sesuai pun nk tempek kat sini...so len kali le buh gambor dia ek. Lepas abis mkn kami sume dok bebincang nk menetap tarikh ke awek boboy. Mcm² la yg dibincangkan n sumenye mmg tak serius kalo boboy menyampuk..letih kami ketawa geli hati ngan lawok bangsat dia...wakaka...Tp aku harap n doakan smoga apa yg dirancang ni sumenye menjadi n hubungan diorng kekal ke jinjang pelamin...InsyaAllah



Layan je la gambor kami melahap..harap² thn akan dtg leh buat yg grand lagi...insyaAllah..Lupa lak nk bg tau thn ni aku n laling dh sepakat mmg x dpt nk wat open house memandangkn laling pun baru² ni bz berkursus n keje byk bila dh masuk opis..aku plak x bape nk larat sgt..hehehe (bukan alasan yek...) asik sakit blkg aje masuk anak no-2 ni..hadoyai...InsyaAllah len kali panjang umo kitorang buat open house kat umah baru ye laling..insyaAllah..

Ehm..k lah..aku nk masuk tido dulu..dh lewat sgt dh nie...time kasih pd sume family aku terutama laling yg sgt la penat hari ni..muahhx!! Wassalam.

1 kOmEn:

izansalleh® said...

makanannnnnnn....
ngap2~ ;)

p/s: cam ade yg dikenali je yg lam pic yg sapu sampah tu ;P

Post a Comment