Si Pekan (?)

Aug 22, 2009

Salam..aku nak tunjuk gaye rambut baru si amin..Wah..korang rase ade mcm si pekan 'batu belah bt bertangkup' tak? ade jambul tu skit kat depan..klakor..amin dh x comei wei. Benonye aku suh potong sbb kepala amin dah melarat ruam² yg sgt teruk..kesian aku tgk kan..mmg x sampai hati..amin potong rambut ari rabu 12hb ari tu lepas aku balik dari team building..malam tu jugak aku suh laling bawa p kedai botakkan..Ape² pun amin nampak lbh brutal..wakaka...

Amin comot..next year ade adik sudah..insyaAllah. Amin pun dah pandai solat..Paling suke tgk dia bersujud n aku dpt dgr mulut amin terkumat kamit seolah² mmg seyes tgh solat..n last skali amin x kan miss berdoa..mase tu aku akan ajak dia dok kat atas riba aku n amin akan menadah tgn..mcm biase aku bacakan doa dan bisikkan dkt telinga dia..amin akn senyum n bila selesai amin akn menyapu tangan ke mukenya..sonok sgt. Doakan amin jadi anak yg soleh n dpt bimbing bakal adik²nye nanti...amin!

0 kOmEn:

Post a Comment