Semakin Hari Semakin Sayang....

Sep 12, 2012


Sedar x sedar, saya dah ada tiga orang cahaya mata. Yang ketiga ni namanya Ainul Syamimi, lahir pada 16hb. Januari 2012.. (kiralah sendiri kalau nak tahu berapa umurnya sekarang)

Buat masa saya rasa anak saya ramai sangat..berderet-derer macam gerabak keretapi. Walau bagaimanapun...Alhamdulillah, syukur sangat-sangat dengan rezeki ni..



Ini pula Abang Amin dan Kakak Mardhiah..Alhamdulillah..yang sulung x lama lagi berusia 5 tahun dan Mardhiah si bijak ni berusia 2 tahun 7 bulan. Dua beradik ni selalu main bersama-sama, dan sah-sah lah kalau dah buat salah dua-dua mesti mau kena...hehehe...

Oklah...saya nak sambung kerja...ada masa nanti saya bercerita lagi....ada banyak nak diceritakan..suka dan duka...insyaAllah...

Semakin hari semakin sayang.. Wasalam

0 kOmEn:

Post a Comment