0

al-hubb haqq al-hubb

Dec 11, 2012

Salam 27 Muharam 1434H

Sedar atau tidak, tak lama lagi tahun 2012 akan melabuhkan tirainya. Sekejap ja kan? Terasa macam ada banyak lagi perkara yang nak dibuat tapi tak kesampaian. Apa yang pasti, tahun ini (2012) adalah tahun yang banyak memberi kesan dalam hidup saya. Banyak perkara saya lalui dan yang paling pasti semuanya masih fresh dalam ingatan saya dan tidak mungkin boleh dilupakan dengan begitu mudah melainkan saya telah disahkan oleh doktor telah 'hilang ingatan!'.


Salah satunya, tahun 2012 saya hampir-hampir kehilangan orang yang saya sayang..mak! Beliau hampir mendapat serangan strok dan telah 5 kali di tahan wad. Sehingga ke hari ini, beliau masih memerlukan pemantauan dari Hosp. Seri Manjung.

Alhamdulillah hari ini beliau sihat dan masih membantu saya untuk mengasuh anak-anak. Kejamkan saya? Pernah saya suarakan hajat untuk mencari pengasuh anak-anak, alih-alihnya saya pula yang kena marah. Hehehe...Walau apa pun..saya sentiasa mendoakan semoga mak sihat sentiasa dan ceria disamping abah dan cucu-cucunya. Amin Ya Rabbal'alamin.

Alhamdulillah. Tak lama lagi pastinya sesi persekolahan bermula. Anak saya Al-Amin belum masuk darjah 1 pun. Mesti semua ibu-ibu excited kan yang mana ada anak-anak nak start sekolah rendah. Tahun ni InsyaAllah saya akan hantar beliau di tadika yang sama manakala, sebelah petang pula Al-Amin akan ke pra-agama di Sek. Agama Rakyat Abadiyah. InsyaAllah.

Ok. Sampai disini. Masa cemburu. Mohon undur diri dan bakal menulis kembali. InsyaAllah.

Wassalam.