Mak Abah..

May 17, 2011

Bismillahirrahmanirrahim...
Assalamualaikum wbt...

Seronoknya cuti ya. Alhamdulillah. Kebetulan pula tu mak dan abah tak sihat. Dapatlah mereka rehat. Adik saya pun sama. Kesian. Sibuk-sibuk nak mendirikan masjid tak lama lagi ni..tak sihat pula dia. Dah la kekasih hati jauh. Lagi kesian. Huhuhu...

Esok tak tau lagi macam mana. Kalau mak abah masih tak sembuh, ingat-ingat nak amik cuti ja lah. Tak sampai hati. Sedangkan masa saya sakit minggu lepas pun saya ke sana. Mereka la kena tengok anak dan cucu sementara suami pergi kerja. Huhu..tak habis-habis bukan nak susahkan mereka. Allah. Besarnya perngorbanan mereka tak terbalas dengan wang ringgit saya yang ciput. Huhu...

Ini masa kami sambut birthday mom n cucunya 'syuhada' (anak kakak) hujung bulan yg lepas. Alhamdulillah. Walaupun disambut lambat tapi semua berjalan dengan lancar. Menunya, kek birthday, bihun ke mee goreng ntah saya pun lupa, sate, mini cheestart yg sgt sedap dan jajan. Kami celebrate waktu malam.

Tengok ada..suka betul dia makan sate. Dialah kanak-kanak yang paling baik malam tu. Tak macam amin dan ecah..fuhh macam-macam aksi. Sekejap gaduh..sekejap baik...hahaha..seronok sekali sekala buat makan-makan macam nih. Yang paling seronok kalau semua dapat berkumpul. Best. Tapi jadilah kalau dua tiga kerat ja pun..tak semua duduk dekat dengan mak abah..

Owh..saya nak menaip panjang-panjang tapi masa tak mengizinkan. Saya nak baring-baring jap...hahahaha. Nanti saya menaip panjang-panjang. At least ada juga bahan untuk tina, fiza, elly, puan zailan n semua semua di luarnak baca n kongsi cerita...tak gitu... :-)

Mak abah..moga cepat sembuh ya!!

Wassalam.

0 kOmEn:

Post a Comment