Anak-anak

May 16, 2011

Bismillahirrahmanirrahim...
Assalamualaikum wbt...

Huawhhh..lama saya bertapa eh! Sebulan? Ke mana? Menuntut ilmu? Mencari ilham? Heee... Tidak semudah itu. Tidak sama sekali. 

Tenggelamnya saya adalah dek kerana hal-hal rumahtangga yang tak menentu. Kebiasaannya tersusun mengikut jadual, kini tunggang langgang bagaikan apa ntah. Haha. Belum lagi lihat keadaan di rumah. Mujur suami dan anak-anak sporting walaupun rumah macam tongkang pecah! Benar!

Rindunya pada blog nih. Tuhan ja tahu. Huhu. Tiap kali nak mula menulis pasti tak kesampaian. Maklumlah, saya kan wanita bekerjaya yang cemerlang, gemilang dan terbilang. Syukur! *Izinkan saya puji diri sendiri di blog sendiri ;-)

~ Dialah, tunggak masa depan saya. InshaAllah. ~

Eh..eh..kenapa gambar lama Al-Amin yang saya post di sini. Tembam kan Amin masa ni? Dalam setahun agaknya umurnya masa ni. Bukan apa. Awal pagi sampai di office saya melihat satu ke satu satu folder yang ada dalam pc nih. Haha..Jumpa gambar dia masa kecil. Rindunya masa kecil dia. Sekarang dah nakal. Dah pandai marah orang tua. Bodoh! Gila! keluar dari mulut dia lepas pulang dari tadika. Ehm..kalau kata-kata macam ni keluar dari mulut saya dan adik beradik ketika zaman kecil kami, maunya dah kena makan cili padi..kah...kah!!! Ya ampun!

Anak-anak. Saya dah nampak dah perubahan mereka bila mereka membesar. Hehe..adik yang baru setahun pun macam-macam ragamnya mengalahkan abgnya. Allah. Besar sudah kamu semua ya. Semoga kalian temui kebahgiaan hidup dunia dan akhirat. InshaAllah.

Salam sayang buat anda yang sudi membaca. Take care n jumpa lagi. Wassalam.

*Kami anak beranak baru ja sembuh dari demam, selsema, batuk dll. Kini giliran mak, abah n bob..kasihannya mereka :-(

0 kOmEn:

Post a Comment