01.04.2011

Apr 1, 2011

Bismillahirrahmanirrahim...
Assalamualaikum wbt...

~ Syaitan Dassim ~

~ wajah kesayangan hamba ~

Pernah tak rasa geram, tension, stress dan yang sewaktu dengannya. Saya kerap berubah mood. Kat Office bukan mainlah riang ria..tapi dah sampai rumah terus jadi isteri tiri mak tiri... (kejam bukan?) Saya percaya puncanya daripada "Syaitan Dassim." (Info daripada ceramah Ilmu Keluarga pada 22.03.2011)

Syaitan Dassim berada didalam rumah. Jika seseorang tidak mengucapkan salam sewaktu memasuki rumahnya dan tidak pernah menyebut nama Allah di dalamnya, maka syaitan tersebut akan menimbulkan perselisihan di dalam keluarga tersebut. Kesimpulannya, syaitan ini selalu ingin menciptakan ketidakharmonian dalam rumah tangga.

Jahat syaitan ni. So, kawan-kawan semua..apabila anda adalah orang pertama yang memasuki rumah mak sure langkah anda bermula dengan kaki kanan dan berilah salam..."Assalamualaina.. wa'alaibadillahhissolihin..." 

Semoga kita semua dilindungi ya...

*   *   *   *   *   *   *   *   *   *

~ Adik ~

~ my little angel ~

Usianya kini mencecah 1 tahun 2 bulan 3 hari..alhamdulillah. Kami dikurniakan sepasang cahaya mata yang nakal..hehehe. Ramai kawan-kawan yang kata.."seronoklah dah sepasang.." "senang lah dah sepasang anak ko..." "Owhh..sepasang ke...?boleh lah stop dah..." dan macam-macam lagilah. Pada saya dan suami...tak cukuplah dua orang... Maksud saya tak cukup nakal lagi ni..hehehe haruslah ditambah pada masa-masa akan datang..dan anak lelaki ke anak perempuan ke tak kisah lah kan. Tuhan dah bagi amik ja la. Semua manusia dah ditentukan bahagian masing-masing. InsyaAllah kalau ada rezekia dariNya...So...to my little angel "adik"..u bakal ada adik lagi pada masa akan datang..insyaAllah *wink wink (^_*) 

Banyak lagi menaip..tapi nanti-nantilah..
Terima kasih sudi membaca...wassalam. 

0 kOmEn:

Post a Comment