Anak Kite..!

Sep 18, 2010

Bismillahirrahmanirrahim...
Assalamualaikum wbt...

Bersawang dah blog..kesian. Ok ok..sebelum mereka ini semakin tua. Aku nak post gambar mereka.. ;)
Muhammad Al-Amin..sejak mama dia bercuti, waktu siang tak tido langsung..pastu bila malam, mulalah meragam, ada ja yang tak kena pada dia..tension aku dibuatnya..babab tetap babab..pastu demand lak skrg ni..time tido kena urut belakang dia dulu..aihh..

Bercakap semakin lancar..skrg ni dah macam-macam yang disoal. Petang tadi ja..kami ronda ke kg.koh balik ke s'wan..1st time dia perasan ada jejantas..dia tanya aku 'mama..apa ni tangga' ..aku bilang..'jejantas..bla..bla...' . 3 biji dia jumpa jejantas..taksub sekejap...Belum lagi jumpa lori..waduh..waduhhh!
Ni sorang lagi..dok dalam keta skrg ni x reti nak dok diam..gear pun nak dicapai..berusaha keras selagi x dpt...Babah gelarnya..gadis ekstrim! memang ekstrim..Amin pun x la macam ni masa umor cenggini..Adik dah pandai sebut..ma..ma..ma..ba..ba..ba...ta..ta...taa... Dan yang bestnya, adik rajin bantu mama di dapur.. Laci di dapur tu slalu dibuka dan kemudian dia tinggalkan..pastu bila dtg semula ke dapur kalau nampak tertutup..dia tarik balik..pastu dia blahh..mcm tu lah selagi mama di x bebel...hehehe
Apa nak dikata? Anak kite..nakal mcm mana pun...kuat nangis ke..kuat ngadu ke..mengamuk ke dan yang sewaktu dengannya...kite terima seadanya sbb dh anak kite, bukan anak org..hehehe ini ayat aku pd opah mereka tempoh hari...sabor je lah pah..

Anak-anakku...zuriatku... :)
Wassalam

0 kOmEn:

Post a Comment